piątek, 5 grudnia 2014

Pantone Marsala - kolor eleganckiego lisa


Projektanci z zapartym tchem oczekują grudnia. To właśnie wtedy Pantone ogłasza światu jaki będzie najmodniejszy kolor przyszłego roku.

Rok 2015 będzie spływał krwią lisa, który najadł się za dużo granatów i zapił je winem.

Oto Marsala.





Skąd w tytule lis?
Ogólnie lisy lubię. Ci spostrzegawczy pewnie zauważyli nawet, że w opisie mej skromnej osoby wyznałam, że w przyszłości zostanę treserem lisów. Jednego już mam.
Ale wracając do tematu.
Marsala to idealny kolor dla eleganckiego lisa. Czerwień przełamana brązem stanowi bardzo ciekawe połączenie - to kolor wykwintnego, drogiego wina (właśnie od wina pochodzi nazwa).

Osobiście, kolor bardzo przypadł mi do gustu. Mam nadzieję, że tym tropem pójdą projektanci przy tworzeniu nowych kolekcji. Oto co już można znaleźć w sklepach:







A co Wy sądzicie o tym kolorze?

1 komentarz:

  1. Kurczę, nie wiedziałam o Pantone i ich roli w tworzeniu trendów barwiarskich. New Balansy są ładne w lisie! Przypomniał mi się film Fantastyczny Pan Lis, kiedy lis we wpisie został spersonifikowany do eleganckiego. Choć Fantastyczny zdecydowanie wchodził nie w kolor marsala, lecz w rudy.

    OdpowiedzUsuń